ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804

پاکشوما، یکی از برندهای شناخته‌ شده‌ در صنعت لوازم خانگی است. این برند با تولید محصولات با کیفیت، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید. در این جا یکی از بهترین محصولات برند پاکشوما یعنی مدل BWF-40804 را برای شما معرفی میکنیم. مدل BWF-40804 با یک دیگ ۸ کیلویی به سراغ شما آمده است. این ظرفیت برای خانواده های با جمعیت میان رده گزینه ای مناسب است.  ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 با ظرفیت 8 کیلوگرم، یکی از محصولات برجسته این شرکت است. این ماشین لباسشویی با 16 برنامه اصلی و 3 برنامه کمکی به شما امکان می‌دهد تا بر اساس نوع و میزان لباس‌های خود، برنامه شست و شوی مناسب را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این محصول، مجهز بودن به ورودی مستقل آب سرد و گرم است که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. علاوه بر این، قابلیت‌هایی مانند آبکشی اضافه البسه، شستشو با قابلیت اتوکشی آسان، تنظیم دمای آب و تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400دور بر دقیقه) هم در این ماشین لباسشویی وجود دارد که باعث می‌شود شما بتوانید با کمترین زحمت، لباس‌های خود را بشویید و خشک کنید. قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400دور بر دقیقه) باعث می‌شود لباس‌های شما در کمترین زمان ممکن خشک شوند. این ماشین لباسشویی با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق العاده‌ای که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ماشین لباسشویی است. تنوع محصولات پاکشوما در مدل بسیار زیاد است. در برخی از مدل ها از صفحه نمایش لمسی استفاده شده است و در برخی دیگر مانند مدل BWF-40804 یک صفحه نمایش از نوع LED در اختیار گذاشته شده است. درب پودر که محل ریختن مایع و پودر است در قسمت چپ لباسشویی قرار دارد و ولوم برنامه ها نیز در قسمت راست که دسترسی را راحت تر کرده است.

 

مدل BWF-40804 با یک دیگ 8 کیلویی به سراغ شما آمده است. این ظرفیت برای خانواده های با جمعیت میان رده گزینه ای مناسب است. طراحی ساده در عین حال زیبا با دو رنگ سفید و نقره ای برای سلیقه های مختلف میتواند انتخابی ایده آل باشد. در طراحی ماشین لباسشویی مشاهده میکنید که یک درب بزرگ مشکی رنگ که با طراحی ارگونومیک و یک کاور جهت محافظت از درب، تعبیه شده است. درب به سمت چپ باز میشود و اندازه دهانه مناسبی برای ورود و خروج البسه در اختیار شما میگذارد. در ادامه با مشخصات، نحوه خرید و قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی آشنا میشوید.

 

 

قابلیت ADD GARMENT در ماشین لباسشویی پاکشوما

یکی از ویژگی ها یا امکاناتی که ماشین لباسشویی پاکشوما اتومات در اختیار شما گذاشته است، قابلیت ADD GARMENT است. این سیستم به شما این امکان را میدهد که اگر لباسی را از چرخه شستشو جا گذاشته اید و فراموش کرده اید، میتوانید بدون خاموش کردن دستگاه آن را به داخل دیگ لباسشویی اضافه کنید.

 

موتور ماشین لباسشویی  پاکشوما

استفاده از نسل جدید موتور های اینورتر در لباسشویی ها میتواند بسیار مفید باشد. پایین آوردن میزان مصرف انرژی و هزینه های اضافه با خرید ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما بهترین ایده است. در ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 از یک موتور BLDC اینورتر استفاده شده است که رتبه مصرف انرژی را در این محصول به ++A رسانیده است. پس نگران هزینه های اضافه بابت مصرف انرژی نباید بود.

 

از دیگر مشخصاتی که ماشین لباسشویی ۸ کیلویی اینورتر پاکشوما دارد، دور موتور است که در هر دقیقه ۱۴۰۰ دور میزند تا لباس ها به خوبی آبگیری شود. البته در این مدل قابلیت تغییر دور خشک کن از ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور نیز افزوده شده است تا به صورت دستی بتوانید آن را تنظیم کنید.

 

امکانات دیگر ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804

وجود قفل کودک در ماشین لباسشویی ها ضروری است. اگر در منزل کودک بازیگوشی دارید که هر لحظه امکان رفتن به سراغ ماشین لباسشویی را دارد، میتوانید با فعال کردن قفل کودک از روی پنل لباسشویی این دسترسی را از کودک خود بگیرید. میزان صدای تولید شده از ماشین لباسشویی در حالت کار هم در حدود 54 دسیبل است که آزار دهنده نخواهد بود و به راحتی میتوانید در هر ساعت از شبانه روز دستگاه را روشن کنید. سیستم TEMP در ماشین لباسشویی های پاکشوما این امکان را به شما میدهد تا دمای آب را از 20 تا 90 درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. پاکشوما ایده جدیدی در زمان شستشو به دستگاه اضافه کرده است. و آن هم شستشو با قابلیت اتوکشی آسان است که چروک لباس ها را کمتر میکند تا اتوکشی راحت تر شود.از دیگر مشخصات ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل 40804 ورودی جداگانه شیر آب سرد و گرم است که مصرف انرژی را در ماشین لباسشویی تا حد زیادی کاسته است. المنت حذف شده است و آب داغ به صورت مستقیم به دستگاه منتقل میشود.

 ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل BWF40804WT با طراحی ساده در عین حال زیبایی که دارد به تمامی آشپزخانه ها جلوه خاصی می دهد و در دو رنگ سفید و نقره ای به بازار عرضه می شود. دور موتور این ماشین لباسشویی برابر با 1400 دور در دقیقه و بدون لغزش می باشد. صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی پاکشوما به صورت نمایشگر LED می باشد و در مدل BWF40804WT از یک موتور بسیار قوی و پیشرفته BLDC اینوتر استفاده شده است که باعث می شود مصرف انرژی کمی داشته باشد، پس نگران هزینه های اضافه بابت مصرف انرژی نباید بود. این ماشین لباسشویی مجهز به قفل درب الکترومگنتیک نیز می باشد که خانواده هایی که در منزل خود کودک دارند بتواند با خیال راحت از آن استفاده کنند. ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما این امکان را به کاربر می دهد تا دمای آب را از 20 تا 90 درجه سانتیگراد تنظیم نمایند.

 

برنامه های شستشو

تعداد 16 برنامه شستشو در ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما 8 کیلویی وجود دارد. این برنامه ها با کمک ۳ برنامه کمکی دیگر کار شستشو با بهترین کیفیت را انجام میدهد. یکی از این برنامه ها COTTON ECO است. که شستشوی اقتصادی را برای شما انجام میدهد. این برنامه مخصوص لباس های نخی و کتان است که بسیار مقرون بصرفه خواهد بود. دومین برنامه برنامه DUVET ایت که مخصوص شستشوی ملحفه و روتختی است. سایر برنامه های لباسشویی هم در زیر آمده است 

  • برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY
  • برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR
  • برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN
  • برنامه شستشوی البسه کودکانBaby care
  • برنامه شستشوی البسه ورزشیsport wear

 





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 , قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 , خرید ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 , مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 , کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF-40804 , ماشین لباسشویی پاکشوما , ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: